פיצה האט – שירות קר !

פיצה האט שירות קר

אני בדרך כלל כותב אחרי שסיימתי את האירוע ועיקלתי את המידע בראש מספר פעמים. הפעם התעלמתי "מהקוד של הארי". בעיני פאסט-פוד זה שבירת שגרה שצועקת: הערב נחים, מתפנקים, לא מבשלים ולא עושים כלים. והאוכל מגיע עד הבית בתמורה לטיפ צנוע.

אני כשלעצמי לא מאמין בפאסט-פוד (אין אוכל שיהיה טעים חצי שעה אחרי שהוא הוכן). אבל יש לי בת זוג. בת זוג שהתרבות הזו נטמעה בה עמוק כל כך עד שאין עם מי לדבר. ומי אני שאהרוס את הכיף הקטן הזה שלה?

הפעם הסכמתי להזמין פיצה של רשת  #פיצה_האט שתלווה את הצפייה השבועית שלנו ב"דקסטר : הרוצח הידידותי". חיכינו, פטפטנו וחיכינו. היה שווה להוסיף 12 ₪ עבור קוקה קולה זירו (2 ₪ יותר באתר מאשר טלפונית) רק בשביל החוויה המשלימה של להערב. וחיכינו.
כעבור שעה וחצי [צילום מסך של אלינה – פירוט שיחות] התקשרנו קצת כועסים לשאול מה נסגר. אלינה הסבירה למנהלת שזה לא ייתכן שאנחנו מחכים כל כך הרבה זמן ועוד נשלם את אותו מחיר שהיינו אמורים לשלם על מוצר שמציע בתוך חצי שעה. ואחרי דיון ממושך המנהלת הסכימה שיש לפצות אותנו מה שהפך את העלות לחצי מחיר, כלומר במקום 72 ₪ (50 שח פיצה+2 תוספות+קולה) ל 36 ₪ והבטחה שבתוך 5 דקות השליח יגיע. הסיבה הרשמית הייתה: התבלבלנו במרכיבי הפיצה אז הכנו חדשה.

אחרי 10 דקות השליח הגיע כשבידיו פיצה קרה. בזעם אלינה טלפנה לפיצה לספר לה בעוד שהמנהלת מרחיבה לה שטעות אנוש זה טעות אנוש (ומכאן שזה לא אשמת הרשת אלא אשמה אוטופית שאי אפשר לנכס לשום גורם בסיטואציה, אבל זה לא הם בטוח).

בינתיים משהו היה חסר לי בצורת בקבוק שחור ותוסס. שאלתי את השליח מה קרה לקולה והוא בחיוך נבוך ענה שלא נוסיפו לו לרשימה. שוב אלינה טלפנה לסניף בשביל לשמוע את הגברת שם ממש זועמת – "קרה כאן טעות אנוש, עכשיו אין מה לעשות".
עכשיו מבחינתי זה סבבה של #רשת_פיצה_האט לא אכפת להם מהלקוחות אבל מבחינתי החבילה שהזמנתי בתחילת הערב זה בילוי ואת הבילוי שלי אני רוצה מושלם או שאבחר בילוי אחר!
בינתיים שאלינה נלחמה את מלחמתי בטלפון שאלתי את השליח אם אפשר עוד תערובת אורגנו וחריף והוא ענה בשאלה: "מה אין לך מספיק?" פניתי למגש הפיצה הצונן על גבי השולחן וגיליתי לתדהמתי שאפילו לא קיבלתי תבלינים.

פאקין פאק, עבור מה אני משלם לרשת  Pizza_hut#   בשביל מה? בשביל שיהרסו לי את המצב רוח? אני צריך לחמם תנור בשביל הפיצה? להתחיל לשלב אורגנו עם בזיליקום, מלח וסוכר? ואח"כ להתעסק בפלפל מיובש בשביל שיהיה לי קצת צ'ילי??? איזה מן בילוי זה בעיני פיצה_הט ???


הזמנה ביצוע הזמנה

בסוף הגברת בצד השני של הטלפון ויתרה על התשלום ושילמנו רק על טיפ, אבל האם זה היה שווה את זה? כלל לא

אודות ארקדי "המבורגר" פורטנוי

בלוגר, foodie עוסק בניו-מדיה, וגם אוהב אוכל טוב מפעם לפעם

פורסמה ב-9 ביולי 2013, ב-משלוח ותויגה ב-, , , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. 3 תגובות.

  1. ארקדי Israburger פורטנוי

    הערב יצרה איתי קשר ענבל שטרן, מנהלת השיווק של רשת פיצה האט.
    שמחתי לשמוע סוף סוף בן אדם אנושי ברשת שיודע גם להתנצל.

  2. ענבל שטרן תותחית וזו בכל זאת פיצה מעולה..

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: